یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بازي پوكمون گو فروش پاوربانك را ۱۰۱ درصد افزايش داد

اين روزها ديگر نمي‌توان پوكمون گو را تبي زودگذر در دنياي فناوري و بازي خواند، چراكه پوكمون گو علاوه بر درآمدزايي و سودرساني به كمپاني‌هايي كه مستقيما در توسعه‌ي آن نقش داشته‌اند، به رونق كسب و كارهاي ديگر نيز كمك كرده است. آخرين شنيده‌ها گوياي اين موضوع است كه فروش پاوربانك‌ها به دليل استفاده مستمر از پوكمون گو و نياز به منبع انرژي پرتابل، افزايش پيدا كرده است.بازي پوكمون گو علاوه بر اينكه سود سرشاري را براي كمپاني‌هاي توسعه دهنده به همراه داشته، باعث رونق طيف گسترده‌اي از كسب و كارها نيز شده است. براي مثال در كشورهاي غربي كه تعداد افرادي كه پوكمون گو بازي مي‌كنند، بسيار بالا است، تجارت شماري از رستوران‌ها و باشگاه‌هاي ورزشي به واسطه‌ي پوكمون گو بسيار رونق گرفته است، اما اين تمام ماجرا نيست، چراكه براساس آخرين اخبار منتشر شده، انجام پوكمون گو و كاهش طول عمر باتري باعث شده تا لزوم استفاده از منبع انرژي پرتابل در ميان گيمرها احساس شود و از اين رو فروش پاوربانك‌ها بيش از پيش افزايش پيدا كند.

براساس آمار ارائه شده توسط گروه NPD كه فروش محصولات الكترونيكي خرده فروشي را زير نظر مي‌گيرد، فروش پاوربانك‌ها در فاصله‌ي دو هفته‌اي پس از ۱۰ جولاي سال جاري ميلادي با افزايش چشم‌گير ۱۰۱ درصدي همراه شده است. اين بازه‌ي زماني مقارن با دوره‌اي است كه بازي پوكمون گو رسما منتشر شده و با استقبال گسترده‌اي از سوي كاربران روبرو شد. هرچند نمي‌توان تمام افزايش مورد نظر را به پاي پوكمون گو گذاشت، اما به جرات مي‌توان گفت بخش بزرگي از اين افزايش فروش به دليل استفاده‌ي زياد كاربران از بازي پوكمون گو است.

اين موضوع را بايد خبر خوشي براي توليدكنندگان پاوربانك خواند. فروش اين محصولات در ابتداي سال جاري ميلادي روند صعودي بسيار خوبي به خود گرفته بود، هرچند تا پيش از انتشار بازي پوكمون گو شاهد كاهش فروش بوديم، حال آنكه عرضه‌ي اين بازي باعث افزايش دوباره‌ي فروش پاوربانك‌ها شد.

طراحي اپليكيشن اندرويد

طراحي اپليكيشن موبايل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.