یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

گلكسي اس 8 در يك نسخه با نمايشگر خميده راهي بازار مي شود

سامسونگ سال ۲۰۱۶ ميلادي گوشي‌هاي هوشمند سري گلكسي اس خود را در دو نسخه راهي بازار كرد. گلكسي اس ۶ و گلكسي اس ۶ اج به ترتيب با نمايشگر تخت و خميده راهي بازار شدند. حال شنيده‌ها حكايت از اين دارد كه شايد در آينده سامسونگ نسخه‌ي تخت گوشي‌هاي هوشمندش را كنار بگذارد. 

سامسونگ از سال ۲۰۱۵ توليد گوشي‌هاي هوشمند سري گلكسي اس را در دو نسخه ادامه داد. يكي از اين نسخه‌ها با نمايشگر تخت و ديگري با نمايشگر خميده راهي بازار شدند. اين سياست در مورد گلكسي اس ۷ نيز مورد استفاده قرار گرفت، بطوريكه حتي براساس شنيده‌ها نمونه‌ي خميده‌ي اين گوشي هوشمند فروش بيشتري را در مقايسه با نمونه‌ي تخت دارد. پس از آنكه سامسونگ گلكسي اس ۶ و گلكسي اس ۶ اج را راهي بازار كرد، فروش نسخه‌ي خميده‌ي به اندازه‌اي بود كه كره‌اي‌ها را تحت فشار قرار داد، چراكه اين كمپاني انتظار فروش بالاي نسخه‌ي خميده را نداشت، اما در مورد نسل هفتم، سامسونگ نسخه‌ي خميده را به ميزاني كه بايد توليد كرده بود تا بتواند پاسخگوي نياز بازار باشد. براساس اطلاعات ارائه شده بهره‌وري توليد نمايشگر خميده نيز به اندازه‌اي رسيده كه سامسونگ بتواند با قيمت كمتر، گوشي‌هاي هوشمند را راهي بازار كند، از اين‌رو شنيده‌هايي مطرح شده كه نشان از توليد نشدن نسخه‌ي تخت گوشي‌هاي هوشمند سري گلكسي اس در آينده دارد.

دونگ جن كوه، مدير بخش سامسونگ موبايل در اين خصوص مي‌گويد:

سامسونگ در نظر دارد تا نمايشگر‌هايي با لبه‌هاي خميده در طرفين را به عنوان يك مشخصه براي گوشي‌هاي هوشمند سري گلكسي اس در نظر بگيرد.

البته اين موضوع بايد با تجربه‌ي كاربري بهبود يافته‌تري از سوي كاربران همراه شود. سامسونگ مي‌تواند اين تجربه‌ي كاربري را با بهره‌گيري از مشخصات سخت‌افزاري نمايشگر خميده و بهبود رابط كاربري براي استفاده از اين ويژگي‌ها در اختيار كاربران قرار دهد. سامسونگ صراحتا در مورد كنار گذاشتن نسخه‌ي مجهز به نمايشگر تخت گلكسي اس سخن نگفته، اما مي‌توان شواهدي از اين سياست را در آخرين پرچمدار كمپاني مشاهده كرد. سامسونگ ۱۲ مرداد ماه سال جاري گلكسي نوت ۷ را در يك نسخه و با بهره‌گيري از نمايشگري كه در طرفين خميدگي دارد، رونمايي كرد و خبري از نسخه‌ي تخت اين گوشي هوشمند نبود. در صورتي كه پاسخ بازار به گلكسي نوت ۷ مثبت باشد، سامسونگ اين سياست را در پيش گرفته و احتمالا در گلكسي اس ۸ كه سال آينده‌ي ميلادي راهي بازار مي‌شود، شاهد عرضه‌ي اين گوشي در يك نسخه خواهيم بود.

طراحي اپليكيشن موبايل

طراحي اپليكيشن اندرويد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.