یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

اچ‌تي‌سي به تازگي از فروشگاهي به نام وايوپورت (VivePort) رونمايي كرده

اچ‌تي‌سي به تازگي از فروشگاهي به نام وايوپورت (VivePort) رونمايي كرده كه ويژه هدست واقعيت مجازي اين كمپاني به نام اچ‌تي‌سي وايو (HTC Vive) است.واقعيت مجازي به تازگي شروع شده و با اين وجود در برابر خود دو رقيب سرسخت به نام‌هاي آكيولس ريفت (Oculus Rift) و اچ‌تي‌سي وايو مشاهده مي‌كنيم كه هر يك با ويژگي و جذابيتي كه دارد توانسته نظر گيمرها و منتقدين را به خود جلب كند.


فروشگاه مجازي وايوپورت قرار است پاييز امسال معرفي شود و در حال حاضر اين كمپاني بر روي نسخه‌ي بتا كار مي‌كند تا در اختيار توسعه‌دهندگان قرار دهد. وايوپورت به كاربر اجازه مي‌دهد تا دسترسي ساده‌تري به اپليكيشن‌ها و بازي‌هاي واقعيت مجازي داشته و آنها را دانلود كند.كمپاني تايواني اچ‌تي‌سي نيز براي اينكه بتواند به سود بيشتري برسد دست به معرفي فروشگاهي براي هدست واقعيت مجازي خود زده است. اين فروشگاه وايوپورت ناميده مي‌شود و به كاربران اجازه مي‌دهد تا اپليكيشن‌ها و بازي‌هاي مناسب هدست اچ‌تي‌سي Vive را تهيه و از تجربه آنها لذت ببرند.

اين فروشگاه براي توسعه‌دهندگان نيز عالي به نظر مي‌رسد. با پشتيباني از خريد درون اپليكيشن، پرداخت حق اشتراك و ده‌ها قابليت ديگر، توسعه‌دهندگان مي‌توانند به روش‌هاي مختلفي از برنامه‌اي كه ساخته‌اند درآمد داشته باشند.

در كنار اين موارد، بايد در نظر بگيريد كه هر كس به توزيع محتوا مانند بازي يا برنامه كنترل داشته باشد بر روي درآمد و پول به دست آمده از فروش اين محصولات نيز دسترسي خواهد داشت. با اين حساب اچ‌تي‌سي با داشتن يك فروشگاه اپليكيشن مي‌تواند به سود قابل توجهي برسد. هرچند كه بخش موبايل اين كمپاني با اينكه لياقت فراواني دارد اما نتوانسته چندان موفق ظاهر شود.

طراحي اپليكيشن اندرويد 

 

طراحي اپليكيشن موبايل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.