یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

طراحي اپليكيشن اندرويد

توليد اپليكيشن اندرويد

شركت آرمانگرايان در زمينه توليد اپليكيشن اندرويد تا كنون موفق به توليد بيش از 44 اپليكيشن شده است اولين تجربه در اين خصوص توليد اپليكشن امداد خودرو بود كه به عنوان اولين تجربه ساخت و توليد اپليكيشن در نوع خود عالي بود وبا موفقيت هاي گسترده اي در بازار توليد نرم افزار روبرو شد.

در ابتدا موفق شديم اين اپ اندرويد را با مشاركت شركت امداد خودرو به كاربران ارائه نماييم و در نهايت تا قبل از پايان سال منجر به عقد تفاهم نامهء همكاري با شركت سايپا در جهت پياده سازي و توليد اپليكيشن موبايل هاي اين شركت شد.

در ادامه و پس از اين موفقيت در طي مدت 4سال موفق به توليد و ساخت بيش از 50 اپليكيشن اندرويد و ios شديم كه تقريبا همگي آنها نسبت به هم عملكردهاي متفاوتي دارند.

محصولات سفارشي ما در صنايع مختلفي توليد شده اند. تلاش بر اين بوده است كه با جذب فعالان شاخص صنايع گوناگون دامنه دانش تحليل و طراحي اپليكيشن موبايل ها را گسترش دهيم و به خود ميباليم كه موفق به جذب سفارش دهندگان از اصناف و صنايع مختلف شده ايم.

از اين جمله مي توان به صنعت خودر- سايپا و كانون جهانگردي, صنعت رسانه – باشگاه خبرنگاران و صدا و سيما, سازمانهاي دولتي – شهرداري و وزارت كشور,سازمانهاي آموزشي – دانشگاه شريف, صنعت بيمه – كمك رسان ايراني, بيمه تعاون و بيمهء ايران, صنايع رستوران و فست فود – عطاويچ و پيتزا هات, صنعت نرم افزار وIT – همكاران سيستم و مروا سيستم, ورزش – كميته ملي المپيك و خبر ورزشي

ساخت اپليكيشن اندرويد

شركت آرمانگرايان براي طراحي اپليكيشن هاي موبايل بر روي پلتفرم هاي مختلف از ابزارهاي مربوط بهره مي برد. براي توليد اپليكيشن اندرويد از زبان برنامه نويسي اندرويد – جاوا بر روي فريم ورك اندرويد استديو و براي برنامه نويسي ios از زبان برنامه نويسي swift بر روي فريم وركxcode استفاده مي شود. زبان مشترك رابط كاربري UI براي توليد وساخت اپليكيشن اندرويد و اپليكيشن ios در حال حاضر متريال ديزاين گوگل كه به خوبي توانسته ايم براي طراحي نسل سوم اپليكيشن ios استفاده كنيم. مراحل مختلف طراحي توليد و ساخت موبايل اپليكيشن ها در لينك زير به خوبي بيان شده است كه يك اپليكيشن موبايل و يا يك نرم افزار موبايل براي توليد شدن چه مراحلي را بايد طي كند..

طراحي اپليكيشن اندرويد

طراحي اپليكيشن موبايل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.